Az EESZT szolgáltatások igénybevételéhez is DÁP vagy Ügyfélkapu+ szükséges

Lakossági tájékoztató

Az EESZT szolgáltatások igénybevételéhez is DÁP vagy Ügyfélkapu+ szükséges

 

Felhívjuk Tisztelt Betegeink figyelmét, hogy az Ügyfélkapu használatának változásával összefüggésben az EESZT lakossági szolgáltatásainak elérése is változott.

A lakossági portál (https://.eeszt.gov.hu) és az EgészségAblak továbbra is elérhető minden elektronikus azonosítással és TAJ számmal rendelkező állampolgár számára, azonban a két új azonosítási mód elindulásával a felületek használatához szükségessé vált a DÁP vagy az Ügyfélkapu+ regisztráció.

Az EESZT szolgáltatásai egyszerű, kényelmes megoldást nyújtanak többek között az egészségügyi dokumentumok megtekintésére és letöltésére, valamint az előjegyzéses időpontok nyomon követésére is, használatához pedig mindössze egy okostelefonra vagy tabletre van szükségünk.

Az új azonosítási módokról bővebb információk az alábbi oldalakon találhatók:

DÁP:  https://.dap.gov.hu , DÁP

Ügyfélkapu+: https://ugyfelkapu.gov.hu/ , Ügyfélkapu+

Amennyiben a regisztrációval, bejelentkezéssel kapcsolatban problémába ütközik, javasoljuk a kormányablakok felkeresését, illetve a DÁP és az Ügyfélkapu+ weboldalán található informatív videókat.